Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2012 22:27 - Как всичко ми напомня... теб
Автор: konstant7 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6032 Коментари: 7 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Ти имаш стиха...
...когато ме няма.
Там след смъртта съм
...където сме двама

В стиха потърси ме,
а не там където...
и камък и име...
разкъсват сърцето.

* * *

Хей уморено и ядосано,
на себе си момиче.
Носиш свежестта,
и нежността
на първото кокиче...
Усмихни се...
Искам...
Всичко е наред.
Животът ни движение е...
...все напред...
           ...напред...

image


Бъди звезда!...
Близка, тайнствена, далечна...
Бъди и лъч сияйна светлина.
Бъди жена
обичана, сънувана желана,
красива, нежна и добра
Бъди благословена!...

image


Ти си моето сърце
и то е твое.
Ах, да знаеш дете
как страдам аз...
Няма скръб и печал
щом си с верен другар
запомни го...
Ще те чакам да дойдеш
любима отново при мен
Щом звезди заблестят
и китари звънят нежна песен...
Аз те викам ела
и сърце ми повтаря това
Да бродя вечно сам
съдбата е тъй решила
без майчини нежни грижи
и ласка от първа обич...
Но слънце има знай
и всеки го огрява...
Ще дойде деня,
когато и мене ще слънце огрее...


image


konstant7






Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tota - Следата оставена от обичаните от нас родители
04.03.2012 23:03
е нещо което ни държи свързани до края на дните ни с тях...

Благодаря за стиховете на Констант, които си публикувала! Така той отново е тук, а ти с нас!!

Носи спомена в сърцето си и следвай заветните му думи: "Животът ни движение е......все напред... ...напред..."

цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - Здравей!
04.03.2012 23:05
"..Няма скръб и печал
щом си с верен другар
запомни го..."

Благодаря, че ми припомни... Радвам се, че си тук, сред нас!

"Всичко е наред.
Животът ни движение е...
...все напред...
...напред..."


Ти имаш стиховете на баща ти и твоята надежда е като кокиче - камбанката му грее със светлината на звездите... Кристална и нежна като момичето, което ни дарява тези стихове. Благодаря ти и светла Пролет със закрила и любов!
цитирай
3. stela50 - Благодаря , мило момиче ...
05.03.2012 01:04
За възможността да се докоснем отново до мъдростта
и богатата душевност на Констант, до дълбоките размисли
и чувства , изразени в красиви поетични послания ...
Много се радвам , че си тук , при нас
и сърдечно те поздравявам за хубавия постинг .
Бъди благословена !




цитирай
4. bven - Може би това, което ни казва, представлява животът винаги, за всички...
06.03.2012 19:34
Животът ни движение е...
...все напред...
...напред...
Много хубав постинг! Поздрави!
цитирай
5. liliyanaandreeva - Нежно и трогателно!
09.03.2012 17:09
Нежно и трогателно!
цитирай
6. mt46 - Поздрав
11.03.2012 19:07
за споделените стихове!...
цитирай
7. priqtel12 - Привет и от мен!
28.03.2012 08:47
Много се радвам, че си тук!
Продължавай все така- напред:
"Усмихни се...
Всичко е наред.
Животът ни движение е...
...все напред...
...напред..."

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: konstant7
Категория: Други
Прочетен: 369262
Постинги: 96
Коментари: 601
Гласове: 3375
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930