Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2011 00:01 - Нищо
Автор: konstant7 Категория: Други   
Прочетен: 3202 Коментари: 5 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Поглеждайки назад в живота си разбирам,колко съм богат и щастлив. Има хубаво има и лошо...има баланс ,има всемирен закон. Арабите имат клетва  "Дано даде Аллах дълго да живееш " / Те смятат , че в един живот, човек вижда повече лошо отколкото хубаво. Петър Василев е изразил най-добре това в стхотворението си:

                                                      Не ме отмина нищо

    ...И пак пресмятам -
                         ден по ден ,
    година по година - 
    с какво съм бил възнаграден,
    какво не ме отмина.

    През детството ,
                    едва прозрял ,
    сирашката си драма ,
    не ме отмина скръб и жал...
    Пък и това ли само !

    Бях юноша ,
                     но в пек и студ
    поел на мъж теглото ,
    не ме отмина оня смут
    от злобата и злото.
    А после ....
                после бях готов ,
    от обич да загина.
    Но и горчивата любов , 
    съвсем не ме отмина .

    Ала каквото е било - изниза се...
    и ето : сега съм проснат на легло
    от спазми във сърцето .
    И не с кураж се перча , не-
    кръвта ми бавно стине...
    Защо си мисля , че поне 
                    смъртта ще ме отмине ?
                             
   



Тагове:   нищо,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. virtu - Mnogo e tagno !
18.09.2011 08:51
*
цитирай
2. stela50 - Богат и щастлив е наистина всеки ,
18.09.2011 09:04
преминал по пътя на живота ,без да го отминат
силните ,трудните ,незабравимите моменти , наградите
и несполуките ,любовта и болката - всичко истинско и човешко .
Има мъдрост в Арабската клетва ... но мисля ,че накрая
остава повече от хубавото, поне за мен е така ...
Харесвам това стихотворение ... от сърцето са мислите на поета .
Поздрави и хубав ден !
цитирай
3. vandela007 - А ето какво казва и псалмистът: ...
18.09.2011 10:31
А ето какво казва и псалмистът:

Псалми 90:9-15
9. Понеже свършваме годините си като въздишка.
10. Дните на живота ни са естествено седемдесет години
или даже, където има сила, осемдесет години;
но и най-добрите от тях са труд и скръб,
защото бързо преминават и ние отлитаме.
12. Научи ни така да броим дните си,
че да придобием мъдро сърце.
15. Развесели ни съразмерно с дните, в които си ни наскърбявал,
и с годините, в които сме виждали зло.

Псалмистът се моли Господ да му даде радост съразмерно с дните, в които е бил наскърбен....
цитирай
4. priqtel12 - Хубаво е, когато човек може да каже това:
18.09.2011 14:50
"Поглеждайки назад в живота си разбирам,колко съм богат и щастлив." Щастлива съм, че мога да приема казаното и за себе си.
Поздрави!
цитирай
5. kleopatrasv - Всеки човек има такива дни за рав...
18.09.2011 22:14
Всеки човек има такива дни за равносметка...и смята, брои, припомня и ниже спомените си на една дълга дълга връв.....
Хубав постинг, поздравления!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: konstant7
Категория: Други
Прочетен: 368372
Постинги: 96
Коментари: 601
Гласове: 3375
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031